Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
Kolo | 5 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2023-07-01 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | B-RAL2 | ||
Čas startu | 09:30:00 | ||
Rychlost | 75 | ||
Imatrikulace | OK CZF 04 | ||
Typ | Eso2/Tomi3 Dolphin | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 1657 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 10 / 0 / 0 | 1000 |
Vzlet [S / Z / D] | 09:30:00 / - / - | 0 |
Přesnost přistání [B] | 25 | 25 |
Protisměrný let [P] | 1 | -552 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 09:37:00 | 09:37:25 | ANO | ANO | GND - 3500 | 487 | 70 | 50 | 0 | 0 |
B01 | ČB, PB | 4.97 | 09:40:58 | 09:41:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 387 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 09:49:39 | 09:51:30 | ANO | ANO | GND - 3500 | 419 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B02 | PB | 23.12 | 09:55:30 | 09:56:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 400 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 09:57:17 | 09:57:44 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 397 | 64 | 50 | 0 | 0 |
OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 10:04:13 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
B03 | ČB, PB | 48.21 | 10:15:34 | 10:17:27 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 932 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 10:18:51 | 10:21:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 789 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B04 | ČB, PB | 57.45 | 10:22:57 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 10:28:59 | 10:33:24 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 644 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B06 | PB | 73.69 | 10:35:57 | 10:39:37 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 691 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 10:41:15 | 10:44:19 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 434 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B07 | PB | 83.91 | 10:45:08 | 10:48:47 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 495 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 10:48:59 | 10:53:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 507 | 0 | 50 | 0 | 0 |
B08 | PB | 99.72 | 10:57:46 | 11:04:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 511 | 0 | 0 | 100 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 11:01:33 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - 3500 | 0 | 50 | 0 | 0 | |
B09 | PB | 110.07 | 11:06:03 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
B10 | ČB, PB | 117.59 | 11:12:04 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 11:15:36 | 11:21:00 | ANO | ANO | GND - 3500 | 649 | 0 | 50 | 0 | 0 |
Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
---|---|---|---|---|---|---|
VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |